Teatre
A teatre hem fet algunes dinàmiques, jocs i tècniques d'expressió corporal. També hem fet un joc que consistia en el següent: una persona es posava fent alguna postura, els altres companys es posaven al voltant, un per un, i intentaven integrar-se correctament a l'escena. Al final, posàvem en comú l'escena i el Joan ens feia una foto.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
EDUCACIÓ FÍSICA
En educació física hem treballat diversos esports i reptes esportius. Els primers dies fèiem reptes cooperatius com per exemple: portar una pilota entre 5 nens i nenes sense que la pilota caigui a terra, intentar superar rècords olímpics, passar d'un costat a l'altre del camp utilitzant materials i sense tocar el terra, etc.
Hem practicat diversos esports, com el bàdminton, el pitxi o l'hoquei. L'últim dia de bàdminton vam organitzar un torneig i ens ho vam passar genial.
Finalment va guanyar el Pol Escala. Moltes felicitats!👏
A tots ells vam aprendre alguna cosa interessant, però uns quants eren una mica "fastigosos", per exemple, la dissecció d'una pota de pollastre per poder observar els músculs, ossos, tendons, cartílags...
Sortida: Trementinaires
Una altra sortida que vam fer al primer trimestre va ser la de les Trementinaires. El dia 12 de novembre vam anar d'excursió a Montjuïc, al parc Joan Brossa per aprendre les funcions i propietats curatives de les diferents plantes del parc.
Vam fer un ungüent a base d'oli i fulles de marfull i d'olivera. Després de quaranta dies a la foscor, havia agafat totes les propietats de les plantes i estava a punt per poder-la utilitzar per guarir cremades i ferides.
🌿 🌾
Vam aprendre molt i ens ho vam passar genial!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Humans Bodies
Com estàvem treballant els aparells del cos humà, vam anar a la sortida dels HUMANS BODIES per veure'ls de la manera més realista possible. Vam anar amb un àudio-guia i vam veure tots els aparells. L'aparell que més ens va sorprendre va ser el circulatori perquè estaven totes les venes dissecades.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
PROJECTE COS
HUMÀ
Al llarg del primer trimestre vam treballar el
projecte del cos humà. Vam treballar els sis aparells i cada setmana fèiem un.
Primer, vam dibuixar una silueta on havíem d’escriure les parts del cos que
coneixíem. Hem fet experiments relacionats amb cada aparell i una maqueta amb tots
els òrgans que apareixen. Els de sisè feien la maqueta de l’aparell circulatori
i els aparells reproductors femení i maculí, els de cinquè, feien la maqueta de
l’aparell respiratori i locomotor i els
de quart van fer l’aparell digestiu i excretor.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
El nostre grup es diu: “LES FOQUES SUPREMES”
El nom ve d’una de les tècniques de l'escriptor Gianni Rodari, anomenada “EL BINOMI
FANTÀSTIC”. Aquesta tècnica l'hem fet servir a l’estona de biblioteca per poder crear i escriure
historietes i contes petits.
Aquesta tècnica consisteix en ajuntar dues paraules que no tenen res a
veure i crear una història amb elles.
(El resultat és molt divertit i
original)
Al principi del curs, cada nen i nena havia portat de casa material
reciclat com: garrafes d’aigua, tetrabrics, càpsules de cafè, pots de iogurt,
ampolles de plàstic...
Cada curs vam fer una mascota amb el material reciclat que havíem portat de casa i després, vam inventar una història sobre la seva vida.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hola famílies!
Som la classe de les Foques Supremes.
El grup el formem els següents alumnes:
4t: Darlyne, Francesca, Pol i Nizar.
5è: Unai, Nayan, Rayan, Amat i Jordi.
6è: Ishal, Eloy, Leyre, Lucía i Eloy.
I el nostre mestre és el Joan!
Esperem que us agradi tot el que anem publicant!😄
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
ResponderEliminar